Mercike naplója - "Nincsen rózsa tövis nélkül"

Egy furcsa és kissé bizarr problémára keresek megoldást. Sokan kinevetnek érte, nekem viszont megkeseríti az életem. Sokáig titkoltam, de mostmár muszáj elmondani. Jelmondatom: "Nincsen rózsa tövis nélkül..."

Linkblog

Archívum

Film is van róla!!!

2008.07.11. 21:03 | Tojásosnokedli | Szólj hozzá!

Mármint nem az én puncimról, hanem Dawn-ról és a közös bajunkról! Csináltak róla egy filmet, fent is van az interneten az előzetese, itt: http://port.hu/pls/fi/films.film_page?i_where=2&i_film_id=95137&i_city_id=3372&i_county_id=-1

Pedig már Petivel kezdtünk arról álmodozni, hogy elmeséljük valakinek, aki ért ehhez, és a végén még pénzünk is lehet belőle :) Persze ez csak vicc. De azért a Fókuszban jó lenne benne lenni :)
Ha megnéztem a filmet, akkor szólok, és elmesélem, hogy mi igaz belőle.
Addig is drukkoljatok, hogy Petivel végre sikerüljön! ;)

Sziasztok!

A bejegyzés trackback címe:

https://mercike.blog.hu/api/trackback/id/tr25556184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása