Mercike naplója - "Nincsen rózsa tövis nélkül"

Egy furcsa és kissé bizarr problémára keresek megoldást. Sokan kinevetnek érte, nekem viszont megkeseríti az életem. Sokáig titkoltam, de mostmár muszáj elmondani. Jelmondatom: "Nincsen rózsa tövis nélkül..."

Linkblog

Archívum

2008.07.04. 22:07 | Tojásosnokedli | Szólj hozzá!

Egyre borzasztóbb a helyzet. Itt ülök egy internetkávézóban és sírok, meg írok is, a többi ember meg még ezért is hülyének néz. Tudom, nem szép dolog az önsajnálat, de erre ti mit lépnétek?

Itt ülök egy netcaféban, mert otthon még mindig valami baj van az Internettel. Peti persze meg tudná csinálni, de azóta sem hívott. Szóval pénmtek este van, mindenki bulizik, meg szerelmes, én meg itt sírok írás közben és még ezért is hülyének néznek az emberek.
Ma egész nap a telefonomat nézegettem egy percenként, és félóránként meg kimentem sírni a WC-be, mert éjszaka persze nem tudtam aludni és rájöttem, hogy Petit örökre elvesztettem! :((
Biztos, hogy nem fog többet hívni, mert tegnap éjjel úgy csinált, mintha nem  haragudna, de azóta egyáltelán nem írt egy smst sem. Én már majdnem írtam, de aztán mindig kitöröltem, mert olyan cikik voltak. MOst mit lehet írni egy fiúnak, aki sikított a félelemtől, amikor "közel kerültünk" egymáshoz? Hogy tényleg szeretlek és nem fogom neki leharapni?

Már nagyon kétségbe vagyok esve. Most ráadásul az a barátnőm is szabin  van, akivel ezt meg tudnám beszélni, mert ő jó fej, de Horvátországba ment a szüleivel és a barátjával, onnan meg túl drága a telefon.
Már odáig jutottam, hogy felhívtam egy segélyvonalat, amit az egyik női újságban láttam, de még ott is kinevettek!! :((( Illetve még rosszabb, azt hitték, hogy én nevetem ki őket! Beszéltünk már majdnem 10 perce, nagyo n kedves volt a nő, erre mikor elmondtam, hogy Peti azért rohant el tőlem tegnap, mert sex közben megsérült a punimtól, akkor ordítozva lecsapta a telefont :(((

Tényleg a legrosszabb is megfordult a fejemben, de végül találtam otthon egy tábla csokit, amit még régebben dugtam el és evés közben kitaláltam, hogy emberek közé kell mennem, ahogy régen az anyukám tanácsolta. Úgyhogy lejöttem sétálni, de itt meg azt látom, hogy mindenki boldog,megy bulizni, csak tőlem menekült el a Peti... Én meg egy internetkávézóban figyelem, hogy biztos mindenki emngem néz.
 

Olyan betegségem van, ami másokban tesz kárt, és nemcsak nem segítenek rajta, de még csak el sem hiszik. na most mit csináljak??? :((
(ha valaki azzal mer viccelni, hogy ez ám a fogas kérdés, akkor tényleg öngyilkos leszek.)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mercike.blog.hu/api/trackback/id/tr78553898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása