Mercike naplója - "Nincsen rózsa tövis nélkül"

Egy furcsa és kissé bizarr problémára keresek megoldást. Sokan kinevetnek érte, nekem viszont megkeseríti az életem. Sokáig titkoltam, de mostmár muszáj elmondani. Jelmondatom: "Nincsen rózsa tövis nélkül..."

Linkblog

Archívum

:)

2008.07.09. 20:48 | Tojásosnokedli | Szólj hozzá!

Bizony, most már hivatalosan is van barátom!! :) Végre tegnap kimondtuk, hogy járunk!
És ami a másik, jó hír, hogy tényleg nem undorodik tőlem, pedig azért ettől féltem egy kicsit...

Az volt, hogy tegnap meghívott vacsorázni egy pizzázóba, és még bort is ittunk! Pedig én sosem iszom, és ha igen, akkor is csak hétvégén, de ritkán, mert nem szeretm az alkoholt. Szóval rendelt egy finom bort is, mert Peti még a borokhoz is ért! Igaz, hogy múltkor is hozott pezsgőt, úgyhogy a végén teljesen el fog rontani :))
Utána felmentünk hozzám, és hát nem tudtunk megállni a csókolózásnál.. :) De azért AZ még nem történt meg, mert láttam a Petin, hogy aggódik egy kicsit, úgyhogy nem, is erőltettem. Viszont minden már volt!!:)) Tudom, hogy ezt nem szabadna így elmesélni, de nagyon boldog vagyok, mert végre úgy voltunk együtt az ágyban, hogy mind a kettőnknek jó volt, a fogak pedig egy kicsit sem jöttek elő! Biztosan azért van, mert Peti olyan gyöngéd, én meg annyira SZERETEM!!!
Azért persze vágyom rá, hogy "rendesen" is együtt legyünk, de tudom, hogy nem szabad sürgetni. Egyszer úgyis egymáséi leszünk!

Tudom, hogy hülyén hangzik, de szívesen elmesélném ezt Anyunak is. Ő is biztosan örülne neki, hogy végre boldog vagyok és hogy volt olyan alkalom, hogy nem jött  elő a bajom. De hogy lehetne ezt telefonon elmesélni? És hogy mondják azt finoman, hogy orális sex?

A bejegyzés trackback címe:

https://mercike.blog.hu/api/trackback/id/tr57556173

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása