Mercike naplója - "Nincsen rózsa tövis nélkül"

Egy furcsa és kissé bizarr problémára keresek megoldást. Sokan kinevetnek érte, nekem viszont megkeseríti az életem. Sokáig titkoltam, de mostmár muszáj elmondani. Jelmondatom: "Nincsen rózsa tövis nélkül..."

Linkblog

Archívum

2008.07.01. 17:21 | Tojásosnokedli | Szólj hozzá!

Egyre jobban érzem magam Petivel, kezdek teljesen belezúgni. Most már nem azon igzulok, hogy ő ne legyen türelmetlen, hanem hogy én bírjam ki még egy darabig :))
Általában nálam nem ilyen gyors a tempó, de most egyszerűen nem bírok magammal. Vagy Peti az igazi vagy csak nagyon forró a nyár, nem tudom, de nem ismerek magamra. :)

állandóan róla álmodozom, ahelyett, hogy nekiállnék megoldást keresni és találni a problémámra. Ki tudja, lehet, hogy neki nem is jelent ez majd gondot... amilyen jó fej és megértő, biztosan nem fog szakítani velem ezért. Bár ki tudja, gondoltam én már ezt néhányszor és sajna általában nem jött be. :(

Mindenesetre mára nem beszéltünk meg randit, úgyhogy este lesz időm ezzel foglalkozni. Már ha nem álmodozom végig az estét Róla :))
Ez az iker-dolog egyelőre zsákutcának tűnik, de még nem adom fel.

Puszi Nektek, legyetek ti is szerelmesek!

A bejegyzés trackback címe:

https://mercike.blog.hu/api/trackback/id/tr21548329

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása