Mercike naplója - "Nincsen rózsa tövis nélkül"

Egy furcsa és kissé bizarr problémára keresek megoldást. Sokan kinevetnek érte, nekem viszont megkeseríti az életem. Sokáig titkoltam, de mostmár muszáj elmondani. Jelmondatom: "Nincsen rózsa tövis nélkül..."

Linkblog

Archívum

2008.06.22. 11:57 | Tojásosnokedli | Szólj hozzá!

Sziasztok!
Kicsit szomorú vagyok, mert azt hittem, hogy több embert fog éredekelni az én problémám, de tudom, hogy sok embernek van rajtam kívül is baja és nem szabad türelmetlennek lenni.

Meg olvastam is valahol, hogy az Internet olyan, mint egy nagyváros,és a nagyvárosban  mások az emberek mint falun, nem törődnek úgy a másikkal. De én  még mindig azt hiszem, hoyg fogok itt megértő barátokat találni.

Most tegnap nagyon szép idő volt, és kimentünk a lányokkal a strandra. Elég drága volt a belépő, de nagyon szépn  ilyenkor a strand, sok kék medence van meg vidám családok. Csak nem igazán tudtam átérezni, mert mellénk jött néhány nagyon kellemetlen fiú, akik csúnyákat mondtak, meg még nyúlkálni is próbáltak. Olyanokat mondtak, mintha mi akartuk volna, hogy odajöjjenek, nem is udvarolni akartak. Én meg nagyon szégyellettem magam és aztán meg éreztem, hogy megint meglesz a baj nemsokára, úgyhogy inkább gyorsan hazajöttem. Még a kolléganőim is megsértődtek rám egy kicsit, pedig ők tudják a bajomat, de szerintem nem biztosan hiszik el.
Már tényleg nem tudom, hogy mit csináljak ezzel.
pedig a strand az negyon szép volt.

Mostmár szeretném, hogy írjon nekem valaki!Szerbusztok!

A bejegyzés trackback címe:

https://mercike.blog.hu/api/trackback/id/tr87533310

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása