Mercike naplója - "Nincsen rózsa tövis nélkül"

Egy furcsa és kissé bizarr problémára keresek megoldást. Sokan kinevetnek érte, nekem viszont megkeseríti az életem. Sokáig titkoltam, de mostmár muszáj elmondani. Jelmondatom: "Nincsen rózsa tövis nélkül..."

Linkblog

Archívum

Mercike

2008.06.23. 13:43 | Tojásosnokedli | Szólj hozzá!

Sziasztok!

Visszaolvastam így a naplómat és lehet, hogy még ti sem tudjátok, hogy mi az a baj, amiben segítséget kellene adni nekem. Nagyon nehéz erről beszélni, de azt is tudom, hogy "néma gyereknek az anyja se érti a szavát", úgyhogy el kell mondani.

 

Úgy körülbelül 5 éve derült ki, hogy nekem ott is vannak fogaim, ahol másnak nem. Nehéz erről beszélni, de már olyan sok orvosnak elmondtam, hogy gyakorlatot szereztem benne.Szóval ott lenn is van fog, de nem mindig. Csak akkor, ha valaki csúnyán nyúl hozzám vagy nem tisztel eléggé.
Most már nem csodálkoztok, hogy nem szokták elhinni? Volt már olyan is, aki azzal viccelt, hogy biztos azt mondták rám, hogy nőljön köröm a f…odra, csak nem tudták, hogy lány vagyok! Meg ilyen hasonló gonoszkodások.
Még az orvosok se szokták elhinni, amíg meg nem vizsgálnak, de azt meg nagyon rossz, mert már nagyon sokat viszgáltak.
Úgyhogy mostmár értitek, hogy miért mentem haza tegnap a strandról a bunkó fiúk miatt, pedig még nemis volt lejárva a belépőm, ami drága volt egyébként.
Csak akkor szokott így lenni ez a baj, ha valaki rossz velem, vagy ha megijedek, de ezért mindig minden fiú nagyon fél tőlem. Pedig nem is mindig jön ki ez a bajom, ha együtt vagyok egy fiúval, de azért általában igen.
 

Remélem, hogy így találok olyat, aki már hallott ilyenről vagy hasonló baja  van és akkor talán segíthetünk egymásnak! Vagy csak megértő embereket!

Sok puszi nektek!

A bejegyzés trackback címe:

https://mercike.blog.hu/api/trackback/id/tr72533363

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása