Mercike naplója - "Nincsen rózsa tövis nélkül"

Egy furcsa és kissé bizarr problémára keresek megoldást. Sokan kinevetnek érte, nekem viszont megkeseríti az életem. Sokáig titkoltam, de mostmár muszáj elmondani. Jelmondatom: "Nincsen rózsa tövis nélkül..."

Linkblog

Archívum

péntek

2008.06.27. 16:36 | Tojásosnokedli | Szólj hozzá!

Sziasztok!

Végre vége van ennek a hétnek, már nagyon vártam. Nagyon meleg volt, ezért bent a többiek is sokkal idegesebbek voltak, hátmég az ügyfelek.
Most legalább lesz időm egy kicsit csinosítani a naplómat és alaposabban is utánajárni a dolgoknak, amiket mostanában találtam a neten.
Beszéltem telefonon anyuval és finoman rákérdeztem, de azt mondta, hogy a mi családunkban nem fordult elő ikerpár, bár az egyik dédit ő sem ismerte, úgyhogy lehetnek még titkok.
Nemsokára úgyis megint el kell mennem orvoshoz, akkor őt is kifaggatom.

Most megyek haza, mert Mirci már nagyon hiányol. Amikor múltkor meglógott, nagyon megviselten jött haza és azóta jobban hiányzom neki. Valószínűleg neki is vannak titkai :))

Ez a kép még otthon készült róla.

Szép hétvégét!
Sziasztok!

A bejegyzés trackback címe:

https://mercike.blog.hu/api/trackback/id/tr20542284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása