Mercike naplója - "Nincsen rózsa tövis nélkül"

Egy furcsa és kissé bizarr problémára keresek megoldást. Sokan kinevetnek érte, nekem viszont megkeseríti az életem. Sokáig titkoltam, de mostmár muszáj elmondani. Jelmondatom: "Nincsen rózsa tövis nélkül..."

Linkblog

Archívum

CÍM

2008.06.19. 16:10 | Tojásosnokedli | Szólj hozzá!

Hát sziasztok!

 

Végre rászántam magam! Nehezen írom ezt a naplót, de ahogy a költő mondja„ha nem mondhatom el senkinek, elmondom hát mindenkinek!”
Én egy egyszerű vidéki lány vagyok, akinek keserű az élete. Biztos sokan vannak, akiket büntet az Isten, de nekem már nincsen kihez fordulnom. Van egy testi hibám, ami csak kamaszkoromba derült ki, és nem is látszik de rajtam senkinem tud segíteni. :(
Elsőre nem is látszik, úgyhogy sokan el sem hiszik, pedig nagy baj, még ha furcsa is. Nehéz erről beszélni, mert hát kényes helyen van, pedig már sok orvosnak is elmondtam.
Az a legrosszab, hogy nagyon sokan kinevetnek. Pedig ez igazi nagy baj. Azér nem mondom, hogy Istencsapása, mert Isten nevét a szára hiába ne vedd, pedig igaziból az. :( Egy kolléganőm azt mondta, hogy karmás, de az biztosan nemigaz.
Voltunk már sok orvosnál, de mindig csak elképednek, aztán továbbküldözgetnek. Az egyik már cikket is írt rólam egy neves orvosi lapba, de segíteni ő sem segített, és még az újságot is nekem kellett megvenni, pedig azt nem kapni ám minden sarkon és, drága is volt. Meg voltunk már otthon, Kárpátalján egy csodadoktornál is, aki sokáig kezelt energiával még teát is csinált külön nekem, de a végén ő is azt mondta, hogy biztos meg vagyok átkozva! :((
Sajnos én is kezdem ezt elhinni, pedig a pap azt mondta, hogy ilyen nincsen is. De ennél okosabbat ő se tudott a bajomra.
Azért gondoltam, hogy írni fogom ezt a naplót, hogy hátha lesz valaki, aki megért, vagy aki már hallott már ilyenről, mert akkor együtt biztosan kiőtlünk majd valamit. Sokat nézegetem az Internetet is munka után, de még nem találtam hozzám hasonlót. Biztosan angolul is kéne, de abban ne vagyok olyan jó úgyhogy annak is örülnák, hogy ha lenne valaki, aki segít ebben és megért és nem csúfol.
Egyébként egy teljesen normális fiatal lány vagyok, szeretek SODOKU-zni, meg az állatokat, meg a szerelmes filmeket. Van egy cicám is, Mircike, majdnem úgy hívják, mint engem. :)  Még otthonról van és a főbérlő is megengedte, hogy elhozzam. Nagyon szép cica.
A múlt héten voltunk moziba a kolléganőimmel, és megnéztük a Sex és New Yorkot. Szerintem nagyon szép szerelmes film és még viccek is voltak benne. :)

Remélem, hogy találok majd megértő barátokat ezen a naplón! :))


Most mennem kell, úgyhogy sziasztok!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mercike.blog.hu/api/trackback/id/tr34529344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása