Mercike naplója - "Nincsen rózsa tövis nélkül"

Egy furcsa és kissé bizarr problémára keresek megoldást. Sokan kinevetnek érte, nekem viszont megkeseríti az életem. Sokáig titkoltam, de mostmár muszáj elmondani. Jelmondatom: "Nincsen rózsa tövis nélkül..."

Linkblog

Archívum

MEGVAN!!!

2008.07.10. 13:46 | Tojásosnokedli | Szólj hozzá!

Képzeljétek, Peti talált egy olyan lányt az Interneten, akinek ugyanez a baja!!!
Nagyon nagyon örülök, mert kiderült, hogy nem vagyok egyedül! Ő amerikai, úgyhogy biztosan többet tudnak ki mondani az orvosok, mint nekem, de még alaposan ki kell beszélgetni magunkat!
ma este írunk is neki levelet Petivel! Ő jól tud angolul és Internete is van otthon, úgyhogy ma este nála leszek és remélem, hogy kiderül egy csomó minden!

Úgy hívják, hogy Dawn, és itt van a bemutatkozása: http://www.myspace.com/dawnokeefe

Azt mondta Peti, hogy úgy találta meg, hogy beírt egy csomó szót a google-be, ami hasonlít az én bajomra és talált egy olyat, hogy "vagina dentata". Ez punit és fogakat jelent, de nem angolul, hanem latinul.
Most mennem kell, mert vele találkozom, úgyhogy sietek!
Nagyon izgulok, hogy kiderüljön valami!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://mercike.blog.hu/api/trackback/id/tr56556181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása